Ointresserad, olust, osugen, ost...

Mjaa, ungefär såhär roligt tycker jag det är att plugga. Eller inte! Jag är sjukligt otaggad. Har börjat lite på rapporten till Pof. Gjorde klart samhällen. Började lite med ena (läs första, vilket betyder att jag ska göra två) labbraporten i fysik. Men jag orkar inte göra klart. Orkar inte tänka. Har ingen lust. Undra om jag ska börja lite smått med något nytt? Fast det måste vell vara bättre att ha börjat på 10000000 saker än att inte gjort något alls, eller vad vet jag? Behöver lite press på mig själv för att kunna arbeta effektivt. Lite tidspress, annars går det sjukligt slappt.

Nästa vecka har vi två prov, borde kanske börja kolla på dem. Eller i alla fall djursjukvåden, för har en känsla av att Fysiken kommer ta upp hela nästa vecka. Vad vet jag? Jag vet faktiskt inte så mycket. Bara att jag är sjukligt otaggad till allt. Verkligen allt. Just nu är jag ganska depp. Inte ens godis får mig att må bra. Undra om Mc Donalds skulle ha funkat bättre? Åååh gud, gott skulle det vara i alla fall...

Hoppas att ni har ett roligare liv än jag har, annars tycker jag synd om er.

PUSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0