PHUUUU!

Har precis gjort klart powerpointen till pressentationen utav vårat projekt som vi ska ha på onsdag, som jag fick reda på idag! Tänkte att jag gör den så det blir gjort, så får de andra i gruppen ändra det de vill :) Men jag tycker den är kick-ass!

Äckelvecka den här veckan, på onsdag har vi djursjukvårdsprov, som jag inte har en aning om vad det handlar om ? Och äckeltant vägrar att flytta provet fast vi har så mycket denna vecka och missade en lektion pga av att hon är sjukligt dålig på att planera!
På torsdag äre äckel fysikprov, skitsvårt, vet inte om jag ska göra det då, vi får se. Vi får göra det efter lovet om vi vill, men vet inte om jag har lust att plugga på lovet...

Och så har vi lovstädning också, och en massa småläxor. Jag orkar verkligen inte! Föresten så har jag ont i huvudet!

Var med på innebandyn idag på gympan, men var inte så frisk som jag trodde (a) Kände på en gång hur trött jag blev att springa lite, och när vi spelade matcher på 3 min höll ja på att dö. Så var bara med halva lektionen, borde nog ha stått över och bli riktigt frisk. Men jag vill ju helst inte missa bandyn ju (a)

Nej nu ska jag fortsätta plugga :)

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0