Prickig som en gris..?

Vaknade igår em med lite smått panik när jag såg mig själv i spegeln, hade stora utslag i hela ansiktet. Börja kolla resten av kroppen och såg att jag hade på händerna och benen. Under kvällen kom det bara allt mer, och gud fyfan vad det kliade. Duscha kunde jag inte heller, för det sved som bara den :/

Hade i alla fall en grymt mysig kväll, jag och Zana, som också var sjuk bäddade ner oss i soffan, slog på en film, åt godis, drack coola och käkade apelsin, mums! Efersom filmen var så dåligt (sällskapsresan) så somnade vi båda och låg och sov som små änglar ^^

Var hos vårdcentralen idag, som sa att jag var allergisk mot något, och fick allergi tabletter. Faktiskt så har de flesta utslag försvunnit, i alla fall de synliga som händerna, halsen och ansiktet. Härligt! Men en väldigt mysko läkare, jag försökte få fram vad det var för fel på min dumma förkylning och varför jag har sjukligt ont under fötterna, men han snackade bara om utslagen. Ibland kan sjukvård vara konsigt.

Findus och jag kom precis från extra matten, så nu ska jag plugga lite engelska och sen bara ta det lugnt och mysa lite!

PÖSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0