Snorigt vare här...

Mjaa snorigt värre. Vill verkligen ha nässpray, funderar på om snoret kommer ut om man häller vatten i näsan? Fast det kanske inte är så smart...? Borde kanske prova, kan ju inte bli värre än det redan är...

Världens bästa Zana gick precis, så min planering blev inte riktigt som tänkt, men vad gör det när man kan prata med sina vänner istället? Duschar nog i morgon bitti. WOOOOW hörde ni, jag ska duschamorgonen, det är något som aldrig händer annars. För det är fan inte mysigt! Men mitt hår är bajs, och jag måste läsa min egnelska bok nu.

 

Och Anna Nordblad, min käreste vän, såklart skulle du kunna lista ut det. Innerst inne visste jag att du skulle fråga. Men det blir vell såhär när man känner varandra för bra. Men du är nog den bästa som kan veta om det i alla fall ;) I trust you! Till 120 % :D

 

Nej nu ska jag gå och göra lite snor-expriment o sen läsa Eclipse, som förövrigt är en bra bok, men inte så jävla rockigt när man blir tvingad att läsa på tid. Jaja, hade bra, så hörs vi imorgon.

 

PUSSSSS<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, söta du :) Jag skulle inte berätta för en levande själ, det vet du! :) :* <3

2010-02-18 @ 22:14:44
URL: http://annanordblad.blogg.se/
Postat av: lala

HAHA trött man är Läste typ snorrigt istället för snorigt HAHA

2010-02-27 @ 00:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0