Tjolalalalala!

Hejsan homies! Saknat mig? Tror ja inte, för det ända jag har gjort den här veckan är att pluggat, inte roligt att läsa om! Men provet gick helt okej och föredraget super!

Anyway, har precis haft ridlektion, så ska vell ta och duscha och blåsa håret och sådär, sen blir det att packa o lovstäda rummet! Gjorde i alla fall dagens snyggaste ramling nyss. Borde inte få vara ute i detta väder, ramlar jämt. Var nästan framme vid trappen till T, och ramlar på en jävla brunn eller något, men fötterna i högsta hugg. En sån där riktigt ful ramling! Hanna och Fija dog tror ja.

The Bird and The Worm spelas i högtalarna, och imorgon är det SCANDINAVIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller något sånt haahah! Ska i alla fall bli sjukligt roligt, förutom att vi åker kvart i sex :O :O :O Men hade tänkt att gå och lägga mig supertidigt, typ klockan 6 eller något, för jag måste ju ha min sjönhetssömn ;)

PUSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: Sigmundlena

Great site! Lots of useful information!

2011-02-14 @ 09:13:01
URL: http://sigmundlena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0