Trö-ött

är just vad jag är just nu, hade lust att gå och dö ungefär när klockan ringde imorse, men kan ni fatta, jag gick upp och åt frukost ändå. Snozzzade i 2 minuter för det kändes dödsnödvändigt, men kändes faktiskt som om klockan ringde 1 sekund efter att jag började blunda. Taskigt!

Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig igen, för åt jättefort idag, men jag struntade i det, för då kommer jag bara bli ännnnnnnu segare än vad jag redan är... Hade tänkt fb nörda lite men det laggar ju sönder, kommer inte ens in på det ju :O

Jag gillar verkligen den här klänningen, det är supersnygg :D Och inte nog med det så är det väääldigt billig också, det gillas. Såklart är den från modehus.nu ;)




Riktigt suger på att köpa en brun väska, och något i den här stilen skulle inte vara fel, jag tycker den var sjukligt snygg i alla fall. Hum ska nog kolla efter en väska när jag ska till Stockholm :D


/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0