Trött, regnblask o hungrig

Jaa exakt så känner jag. Jag är så trött efter igår fyfan. Om nu vill läsa om scandinavium och vad jag köpte så kolla in min hästblogg. Igår när jag kom hem låg min älskade nya kamera och väntade på mig :D Så laddade den under natten och tänkte fota idag i stallet, men såklart börjar det snöblask-regna.... -.- Försökte fota Andreas kanin Maja-Flingan som bara vände rumpan till så gick inge vidare. Men jag tror i alla fall att den är sjukligt bra :D

Känns som om hela världen ska på fest idag, men gud, bara jag tänker på det så blir jag helt trött i hela huvudet. Sova, ja tack! Men nu ska jag i alla fall iväg till mamma och fota världens söstaste kissekatter :D

Pusss<3


Kommentarer
Postat av: ..

vad heter din hästblogg då? :O

2010-02-28 @ 12:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0