Värdelös bloggerska!

Ja, det är jag verkligen! Grejen är den att jag har verkligen varken haft tid eller lust att blogga, har liksom inte hänt så mke roligt, som jag kan blogga om....
Igår var jag och Fija i alla fall inne i stan för att köpa det sista inför imorgon. Fick min klänning, som nästan satt som ett smäck, och köpte lösögonfransar och lite annat smått. Köpte en body och stay upps till Findus, gud så snyggelisnygg du kommer att bli ;)

Anyway, sitter med color mask i håret, ska snart skölja ur, och DRICKER JULMUST! Muuuuuuums säger jag bara, det var ett tag sen ;) Hittade igår, älska hemköp!!!

 

När jag tvättat ur håret blir det plugga kemi och matte, har prov imorn. Men jag har ju mina älskade vänner som jag kan plugga tillsammans med, det lättar upp stämningen lite :D !!!!

Jag lovar att det kommer bilder från porrfesten ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0