Bi Breddning

Sitter i klassrummet, har Bi Breddning i 2 timmar, och vi ska göra klart vårat arbete som jag redan är klar med :D Så jag har inget att göra, skönt :D

Var sjuk i tisdags och onsdags, så låg helt däckad i min säng båda dagarna... -,- Sen igå mådde jag lite bättre, så gick till skolan, för ville inte missa ridningen, och sen jobbade jag och agerade fotograf på konserten som hölls i matsalen. Sedan skrev jag min uppsatts i engelska som ska in idag, duktig jag är att skriva kvällen före, eller inte... Men tror i alla fall att den blev helt okej :)

Vet ni vad? :D Imorgon ska jag sälja min kamera, äntligen! Så förhoppningsvis kan jag köpa den nya på söndag :D HAPPYFACE, äntligen säger jag bara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0