Dagen idag....

Mjaa, klockan är 23.49, jag sitter på mitt rum på skolan, har inte plockat upp en pinal, och är inte trött! Funderar på att skippa frukosten imorgon och istället äta lite frukt som frukost. För jag kommer inte orka gå upp ;)

Gick upp vid halv tio och åkte till stallet. Sen hem o käka o packa och sådär och sen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte till biltema för han skulle köpa ngt till bilen, och sen till skolan. Började med att lämpa av min kanin Tindra, som bor med mig här på skolan i en utebur, och sen sakerna.
Sen åkte vi in till Karlstad igen och gick på bio, Har ni hört ryktet om Morgans, mke rolig film. Sen blev det donken :D Myspys<3

Träffade Anna och Olivia utanför donken, så de åkte med i bilen tillbaka till skolan istället för att behöva vänta på bussen. Sen när pappa lämnat oss och åkt hem bar det iväg till Swalle, då fick Anna sin försenade julklapp, hoppas hon blev nöjd :D Och sen massa bus med mina favorit-brudar :D Guuuud så jag saknat er ;)

Och imorn börjar jag halv nio, åh gud hur ska detta gå :O Kommer att dö!

Hahaha gud, mke information på väldigt lite text, men vafan, enjoy! Lovar att inte uppdatera såhär mke på en gång ngt mer (a) Nej men nu ska jag ta och sluta tjata och gå och lägga mig, eller i alla fall försöka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0