dålig bloggerska

Det är precis vad jag är! Men jag har så sjukligt tråkigt liv nu, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Och igår cepade allt sönder, så kom inte ens in på bloggen.... -,-'

Men kan ju berätta i alla fall vad jag gjorde på min lördagskväll;

När jag kom hem från stallet så käkade ja och tog en powernap på typ nästan två timmar HAHAHA!
Sen pluggade jag fysik, fram tills halv tio, då blev ja för trött.
Sen hade ja Paradie Hotel Maraton
Kunde inte sova sen så låg och läse min super duper braiga bok i nästan 2 timmar.

Hum mjaa, inte så värst rockigt då men, men nästa helg måste jag fan hitta på något, kan ju inte leva som en eremit när jag är hemma. Man måste ju också leva ? Inte ska man behöva plugga till och med de lediga dagarna.... Inte okej!!!

Jaja, vet ni vad jag ska göra nu? JO PLUGGA! Ovanligt va? Nej inte så värst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0