Gillar att fixa i photo shop :D

Jaa, nu har jag gjort ytterligare en header, en till Petra. Gick hem till henne förut och käkade lite mat och så fixade jag hennes blogg så den blev lite fräsigare ^^ Malin och lilla Milla var där också, hon är verkligen världens sötaste unge, snart kan hon nog gå ska ni se, det börjar komma :D

Hum funderar lite över min statistik, det skiljer sig lite från varje dag med brukar ligga på runt 14 läsare, HALLÅ, vilka är ni? Tycker ni är sjukt dåliga att komentera! Och hör och häpna, igår hade jag 24 unika besökare :D Vart kom alla ni ifrån? Roligt roligt :D

Jaja, tycker ni kan ta och kolla in Petras blogg och kanske säga vad ni tycker om headern :D
http://peetran.blogg.se/

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0