Im not dead!

Nej jag är inte död. Men jag har inte kunnat blogga, eftersom, nöt som jag är, glömde datasladden hemma!!! Fyfan kan man bli blondare?

Kan vell dra lite snabbt om min vecka:

Söndag:

När jag kom till skolan var det glass-kalas för Karin som fyllde 18 :D Grattis gumman <3

 

Måndag:

Plugg, från morgon till kväll. Eller i alla fall em till kväll. Fyfan för fysik!

 

Tisdag:

Plugga lite matte, cepa på swalle, och så skapade ja och mina homies en ny blogg, som kommer att bli kick-asasasasas! Men mer om den senare ;)

 

Onsdag:

Hela eftermiddagen gick åt att fixa om Gymkhanatävlingen som jag, Alex och Suss hade idag, vårat projekt o företagande! Gick super, det var stressigt och allt gick inte helt som det ville, men det blev ett roligt resultat. Tror att alla uppskattade tävlingen :D
Och tusen miljoner tack till världens bästa vänner, Elin Edman och Anna Nordblad, som var de enda som hjälpte oss nu ikväll, utan er hade det inte funkat <333

Nej nu ska jag ta en powernap, sen blire att jobba o sen sova tidigt (:

PUUSSSSSS homies<3


Kommentarer
Postat av: Alexanderlotta

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-05-17 @ 09:52:38
URL: http://alexanderlotta.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0