Nyårslöften!

Jaa tyvärr har jag några nyrslöften i år, och förhoppningsvis kommer jag att hålla dem... (?) Fast de är vell till för att brytas eller? :) De här blev det iaf ^^

  • Träna minst 1 ggr i veckan, VARJE VECKA! (Ridning gills inte)
  • Inte äta godis under vardagarna (undantag lov och när man är deprimerad!!!)
  • Göra mitt allra yttersta i skolan så att jag blir nöjd med mina betyg till sommarlovet!

Sådär, jag tkr det var tre väldigt bra nyårslöften i alla fall :D Får se om jag kan hålla dem, förhoppningsvis ^^
Nu ska jag soooova, för är så jävla fucking trött! Se yah bitches!

P.S. Idag har jag åkt skridskor för första gången på 6 år med mina älsklings tjejjor <3 Mysigt vare, men fan va jobbigt ^^ .D.S




Kommentarer
Postat av: Maddemusbus

Det var kul :D <3

2010-01-02 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0