Orkar inget just nu...

Var egentligen meningen att vi skulle på Boda Borg idag, men många bangade och blev sjuka och sådär, så vi struntade i det, skönt, för då fick jag lite sovmorgon :D Konstigt nog har jag vaknat med huvudvärk 4 dagar i rad, inte kul.... :(

När jag gick ner imorse och skulle äta frukost så sa mamma att det var -27 grader. OMG, helt jävla insane. Men jag åkte upp till stallet ändå, och som tur var var det typ runt -20 så det var lite bättre.

Var meningen att jag skulle ha pluggat idag, men är så jävla trött och har superont i huvudet... Och jag tycker verkligen inte om att ta massa tabletter så tänkte att om jag vilar nu resten utav kvällen så kanske det blir bättre. Jaja, jag skriver mer sen, heeejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0