Tired!

Sitter här och kollar på blåsningen, jätteroligt haahahah!

Är sjukligt trött, vaknade hemma hos Hanna runt halv elva, då gick jag och Fija upp och käkade frukost och började diska och städa med de andra. :) Sen åkte jag hem och direkt upp till stallet och var det i ungefär 5 timmar, kallt ;)

Åååh gud, har sjukligt mycket att berätta.... Som ni såg igår så sålde jag min kamera. En stund senare ringe hon och sa att den var trasig? Att objektivet hade låst sig eller något. Och kameran var inte trasig när jag sålde den. Så hon påstår att det är Jag som har sålt en trasig kamera? Så hon vill lämna tillbaka den så att jag kan laga den. DÅLIG STIL! Och hur dålig är man inte när man tar sönder kameran det första man gör? Herregud, min lilla bäbis haahha :) Nej men hon var i alla fall helt hysterisk och krävde sina pengar tillbaka. Men förmodligen så tog jag sönder den innan hon köpte den? Eller inte...... Blir så trött på folk ibland....

 

Hanna och Xuans 18 års fest var så jäkla rolig. En kväll jag sent kommer att glöma ;) Tack för en superrolig kväll, där missade ni något, ni som inte var där ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0