Victorias hemliga show

Sitter och kollar på VSFS, eftersom jag missade den på tv när den var, för jag somnade! Men uhlala fyfan ge mig en sån kropp säger jag bara. Älskar den här showen, de här modellerna är inte bara super-skinny utan har vältränade kroppar, man bara ser musklerna speglas under huden. Så vill jag se ut! Och jag ska försöka, eller ja, kommer aldrig att se ut exakt sådär, men har i alla fall bestämt mig för att bli mer vältränad, så jag är helt nöjd med min kropp. Beach 2010 eller vad säger man? ;)

Måste bara säga att fyfan, tog ett bad när jag kom hem från stallet idag, guuud vad underbart det var. Helt klart ett måste i denna hemska kyla.

Nu ska jag lata mig en stund till och sen plocka lite på mitt rum innan Fija kommer :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0