Badabadabada!

Har varit på stranden o badat i havet al day long! Kan lova att jag var i största delen av dagen, minst två timmar. Så nu har jag slått mitt badrekord för i år med hästlängder! Bara sådär lite saltvatten, varmt vatten, stora vågor, massa snygga killar, kan det bli bättre? NEHEEJ!

Nu snart ska vi käka, pappi håller på att grilla, sen blir det att cykla till innerstan, massa skojjsiga saker som händer där.

Även fast jag verkligen verkligen älskar Gotland så längtar jag hem, har varit borta föör länge nu. Längtar hem till pollisarna, kissekatterna o min lilla kaninis, hem till mamma, hem till, hör och häpna, Karlskoga! Men mest av allt längtar jag tills nästa onsdag, då ja, Fija, Findus (och förhoppningsvis några mer av mina bejbs) o allt annat underbart folk jag känner rock our socks of! Helt klart. Längtar längtar längtar!!!

 

Oskar Linnros - Onsdag - Lilla IP - 20.00
säger jag bara, mina kära vänner

 

Nu ska ja ta o vara en duktig dotter o hjälpa till lite, hade bäst!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gött ni har det!!! jag kom visserligen på fjärde plats av längtan men jag längtar jag med ska du veta puss puss

2010-07-20 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0