Cause I have a bad day

Hmmm kan nästan tro att det är min otursdag idag?!?
Orkar inte riktigt berätta allt men har i alla fall krossat lysrör, förstört (formodligen, men det hoppas jag verkligen inte) min fiiina bikiniunderdel eftersom jag totaly färgade ner den så den ser möglig ut och fixade så jag hade bara ett ögonbryn, najs! Nej verkligen inte...

Vi började dagen med den dagliga rundturen att vattna alla blommor och sätta igång vattenspridarna. Hittade feeeetaste smultronstället, har aldrig i hela mitt liv sett så många på samma ställe, mums! Sedan började vi måla lusthuset nere vid vattnet. Det var varmt o gött, men inte tillräckligt varmt så vi blev badsugna. Vi jobbade som fan idag och glömde bort alla raster, så vi gick lite tidigare.

Vi hade i alla fall snyggaste klädseln idag, vi plastade in våra bikinisar som vi målade i och jag plastade även in mina skor. Inte konstigt att folk kollade konstigt....
Men jag är juu sååå smart, då blev det inge färg (förutom mitt failande precis när vi typ var klara)

Alice och Mille är nere och handlar, sen ska de baka paj, mums! Ska fortsätta städningen som jag höll på med innan jag hamnade här, tvätta, fixa mat och färga håret, äntligen. Ska även göra en lite tuff sak med det, men det får ni inte veta nu hihihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0