Friday baby

Bob-Airplanes spelas i högtalarna! Underbart!!

Pontus & jag gjorde lite extra fint i huset idag o sen drog vi ner till Lisa när hon jobbade! Vi blev bjudna på lite mellanmål o massa snack, hon är verkligen bäst, den där bruden <3 Vill bo närmare dig gumman!!!

Sen tog vi bussen till Märsta till Jocke, o så drog vi o köpte pizza (sallad för min del), sååå jävla gott, men sjukligt mycket mat asså!! O så hade vi filmmys, men ingen orkade äta chipsen för vi var fett mätta!! Såg i alla fall kick-ass, såååå bra hahahahahha!!


Om han inte skulle ha haft de där sjukligt fula harry-potter glasögonen så skulle han ha varit sjukligt snygg! Fina ögon (y) (haahhaah fast iiiiinte på den där bilden, har ser lite creapy ut)

Nej nu ska jag nog ta o lägga mig, imorgon blir det att tvätta och packa, stranden o sen kommer pappi o sover här en natt!!

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0