Kista x2

Fyfan vilken kick-ass helg jag haft! Igår så kom farfar och Monica förbi en sväng, de hade varit på lyxkryssning och ville stanna tills kvällen för att slippa den värsta värmen.

Micke kom och hämtade mig och Pontus o så mötte vi upp Lisa och Niklas vid sjudargårdsbadet. Det var helt jävla sjukt varmt!!! Vi var i alla fall kvar där en stund, sen skynda hem och byta lite kläder och sådär, och sticka till Kista med Micke och Lisa. Mötte upp Erika där också. Så vi käkade och gick lite i affärer, hittade ett jättefint armband, flipflops och present till Alice!
Sen efter det var det Eclipse igen!!! Och jag kan lova att den var sååååååååååå mycket bättre utan runk-gubbar till granne. Fyfan, bästaste filmen av alla de tre, eller ja, ever faktiskt! Im in loooove!

Idag har det varit jobb, men har varit helt jävla sjukligt varmt, så har inte gjort överdrivet mycket, men vi har målat i alla fall, och typ badat flera gånger för att inte dö! Sen efter jobbet så tog jag bussen in till Märsta och där hämtad Lisa upp mig så stack vi till Kista, igen ;) Åt världens godaste glass i alla fall, melonsmak! MUMS!
Hittade en jättesnygg strandväska och solskyddsfaktor, är stolt över mig själv att jag inte handlade något mer :D

Hade hänt en olycka på vägen hem, inte så gött med bilkö med en bil utan ac och 33,5 grader ute :O Kan det ens vara så varmt? Helt sjukt!!

Nu är jag i alla fall hemma, borde nog äta något för har typ inte ätit något på hela dagen, men är inte hungrig eller sugen. För varmt, det är runt 30 grader nu med och klockan är nio :O

Ska också lägga in lite bilder strax, ska bara ladda in dem i datoooorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0