Lojsta hed, awesome!!!

Efter att vi kom hem var jag sjukt trött så gick o la mig och sov, gött!! Men sen bestämde vi oss för att vi skulle åka till Lojsta hed, för att kanskekanske se någon häst, men det är nästan omöjligt. Vi virrade runt ett tag, så när vi kom fram så var det mörkt, men vi testade att ta en liten kik i alla fall. Jag lyckades i alla fall skymta något i skogen så vi stannade. Mycket riktigt så var det ett gäng hästar där, jag såg två vuxna och tre föl, men det var jättemörkt så omöjligt att se, det knakade i alla fall massa.

Sen var det en liten fölis som stod och kollade på oss jättelänge, sjukt nyfiken, och efter en lång stund smög den sig närmare. Tillslut så kom den fram och nosade lite på min hand och gick därifrån. Men sen kom hon tillbaka igen och efter mycket tvekande fick jag klappa henne lite på huvudet och ge henne en puss. Världens gulligaste fölis! MINIMINI!! Asså det var helt amazing, inte alla dagar man får chansen att gosa med ett halvförvildat föl, eller över huvud taget får syn på dem. HAPPYFACE!! :D


Enda bilden från skogen, för kameran kunde inte uppfatta något att ta kort på förutom den ljusa fölisen :)


Nyfiken i en strut!










pappa lyckades inte få med pussen på bild utan precis innan o efter ;)



AMAZING!!!

/Beccca

Kommentarer
Postat av: mamma

gu så söt ta med den hem!!!! lyckliga du gumman kram

2010-07-20 @ 09:37:19
Postat av: malin

Åhh gud vad söt:) vilken tur att ni fick syn på några ialf:P

Puss

2010-07-20 @ 16:47:06
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0