Love the way you lie

Äääälska låten!!!

Sitter o längtar ihjäl mig till Pip! Och nu kommer förmodligen Zana-Banana också!! Men min älskade Findus, som jag saknar till tusen kommer i alla fall, och håller tummarna för att Anna kommer, hon kan ju liksom inte missa årets partey!

Sov väldigt länge idag, o sen började ja o Pontus kolla på Sherlock Holmes, men sen kom Lisa så vi stack iväg o badade, fast det inte var det bästatse vädret. Inte mycket folk på stranden i alla fall, och sen kom Micke också, så vi kastade boll och jag gjorde årets längsta dopp. Sen ner till valvet och ta en fika, o sen kom papi! Vi köpte mat o så nu är de där nere o grillar. Jocke och Robin kom också precis, så blir lite släktträff, eller i alla fall lite grann!!

Så blir nog filmmys sen, o imorn blire Gotland! YIPPEEY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0