Ojojoj!

En vecka sedan ja skrev sist, måste vara rekord! Men ska försöka fixa så jag kan ha internet liiiite oftare o skriva mer, men kan inte garantera något :P Men tänkte summera de dagarna ja varit far away i alla fall... :P

Torsdag:  Har ingen aning om vad jag gjorde då faktiskt, om ja ska vara ärlig

Fredag: Jobb o grejjer, sen kollade ja, bror o Alice på Twilight och New Moon, myspys<3
Lördag: Stack in till Sthlm o gick på stan med bror o Alice :D Köpte massa fint. Sen kom AnnaBäjbi in o vi gick lite till. Hon hittade världsfinaste klänningen o var supersnäll o lånade ut pengar till mig för en superfin tröja ja hittade när jag handlat upp allt (a) Sedan blev det Eclipse, kan berätta mer detaljerat om vad som hände i ett annat inlägg ;)
Söndag: Stranden hela dagen med Alice o Lisa, myyys!

Måndag: Jobb, o så handlade ja, Alice o Mille (eller ja Mille var väl inte direkt med och handlade all mat till oss med ändå) inför de här två veckorna som vi skulle vara själva. Sooova tidigt, underbart!

Tisdag: Jag och Pontus flyttade ner till huset, sen drog ja, Alice o Mille och handlade lite smågrejjs. Köpte i alla fall hårfärg, så får se hur det blir ^^ Sen cepade vi sönder o dampade värre än normalt, typ ;)

Idag: Jag o Alice fixade så alla blommor på skolan fick vatten, fixade i ordning en rabatt och skurade lusthuset. Lisa kom dit också, så blev en massa bad också för att svalka av oss. Sen efter jobbet åkte ja, Pontus o Lisa ner och käkade glass. Sedan begav vi oss till stranden, o efter en stund kom Tommy :) Pontus följde med hem till Lisa och Nisse för att kolla fotboll, o Alice är iväg och firar Milles syster, så jag är heeeelt alone. Så tänkte faktiskt packa upp lite grejjer o sådär, o fixa.

 

Nej nu ska ja sluta tjata, och jag lovar att jag gjort tusen saker till utöver allt jag rabblat upp, men dety var det här jag kom ihåg ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0