Snartsnartsnart!

God morgon homies, sovit gott? Det har i alla fall jag, helt underbart att få sova i sin egna säng :D Speciellt när man i två veckor sovit på en hård soffa o en vecka i en stenhård säng!

Har packat upp alla mina kläder i alla fall, det var duktigt ^^ Men har en massa småsaker kvar, hmm tar det imorn... (a)

Ska snart ner till stan och träffa min Fjärt-Fija, fyfan va länge sen det var nu :o Några dar inna midsommar ?
Sen blir det stallet, ska åka till ridskolan med ponnyn och träna inför utställning (y)

Och imorgon imorgon imorgon, då kommer min älskade fru Findus till mig :D Ååååh blir så glad ^^ Och Maloxe ska skjutsa henne, så får ja äntligen träffa henne också, gud, ni ska bara veta hur mycket jag har saknat er <3 Och sen på kvällen, då äre OSKAR LINNROS <3 Kan ju inte bli bättre!!!! :D TAGGATAGGATAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0