Benet ej okej!

Fyfan, gick till sjukhuset med stor förväntan på att det skulle vara bra och gick därifrån med besvikelse.
Vadbenet hade läkt ihop fint, men skenbenet hade inte läkt ihop, var en stor spricka genom hela benet kvar... Så operation i augusti för att ta bort 3 skruvar, då sa han att det skulle läka ihop. För hinner inte operera nu innan jag sticker iväg och jobbar.

Är så besviken, men med min vanliga tur så är det här inte så oväntat... Får ha full belastning och han sa att jag fick leva normalt, men fick absolut absolut inte skada det här benet igen, för då kommer det verkligen inte att bli bra... Så visst, men man vågar ju inte direkt leva fullt ut med ett ben som är av som man ska gå med i minst 7 veckor till.. :C Uch, vad ledsen jag blir...

Jaja, får väl föröska tänka positivt, men inte så lätt när det bara går utför. Jag kommer i alla fall bli sövd, han sa att om man var orädd så kunde de bara bedöva benet och plocka ut dem, men eftersom jag tycker allt sånt där är så läskigt så behöver jag i alla fall inte vara vaken, tack gode gud!

Så, som sagt, fan för den som skulle råka skada mig nu, den dödar jag tror ja hahah :) Nej men ingen ridning för mig i alla fall :( Nu ska ja se om det finns något gott att äta här hemma, är värd att få tröstäta lite. HERRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0