Första arbetsdagen

TJOLLAHOPP ALLIHOPA!

Sitter på fasters dator nu, eftersom internet är lite creapy och inte vill funka... Anyway, är i Sigtuna nu, jag och Pontus bor för tillfället i ett utav elevhemmet, jättemysigt. Första arbetsdagen idag då, började med att rensa ogräs. Sedan fick jag tvätta gympasalens ena vägg som ska målas. Jag arbetade på i mitt vanliga tempo, trots värmen och blev klar på lite över en timme. Sedan när jag frågar vad jag ska göra resten utav dagen får de en chock och sa att det var meningen att jag skulle hålla på med det där hela dagen. OPPPS!

Sedan oljade jag staketet runt återvinningshörnan, där var jag också för snabb, hann olja 2,5 vägg när Johanna oljade en halv. Dax att tagga ner lite kanske, här är det tydligen ingen bråska hahaha ;)

Lite slappis efter jobbet, sen äta mat och åka ner o baaada. Mitt första dopp, var äckligt kallt, men härligt sen. Men Pontus ville inte vara i längre, så blev att gå upp och sola. Men det var såpass sent nu att det inte värmde tillräckligt. Men har bränt mig lite på axlarna och övre ryggen, så gör inte så mycket, funderar på att ha T-shirt imorn, för det ska bli äännnnnu varmare då ;)

Nej nu ska jag sluta tjata, börjar blogga ordentligt igen när internet funkar, TJARRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0