Fraaydaay

Dumma pucko Christoffer då! Slutade jättetidigt o var tvungen att sitta o vänta i 2 timmar på att omprovet skulle börja, o när ja väl kommer dit så har han inte skickat med ngt!!!!!!! GAAH! O så var han inte på skolan heller, värt att plugga i flera dagar då :c

Anyway, packade o fixade lite med projektet, sen kom papi o hämtade mig. Jag kollade på ett Gossip Girl avsnitt o sen drog iväg till mammi för att kolla till djuren eftersom hon är i El stockholmo! Gosade med gullekissarna o gjorde massa kemi, duktig jag är. Sen hem o äta o göra ännu mer kemi! Nu har jag iaf fixat i ordning alla bilder som vi förhoppningsvis ska sälja på måndag hihih :D

Jaja, nu ska jag sluta tjata, hörs imorn! PÖSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0