Jaharå!

Blev lite ändring i planerinen, tack gode gud! Blev inte sigtuna igår utan i eftermiddag istället, göttttt! Så fick alltså sova hemma en natt till, jippey!

I torsdags så packade jag, sprang runt som en yr höna, var hos sjukgymnasten, var och provade arbetsbyxor, och tänkte åka till Kronhallen och köpa hårspray. Jag kan säga att jag valde sämsta dagen, fanns typ ingen cykelparkering o stod i kö i över en halvtimme. Minst! För en hårspray, solpuder och en bon aqua. Hade lust att börja klunka drickan i kön, det var pötthett....

Anyway en stund innan jag åkte hem kom Fijus en sväng. Massa massa prat, men nu blir det loooong time tills vi ses igen, hon skulle till Uppsala tror ja så hon skulle också åka. Vi tog skilda vägar, jag till Karlstad och hon till Örebro. När jag satt mig på bussen kom jag på att jag tog en buss en timme för tidigt, typiskt! Hade ju inte behövt stressa så. Men det visade sig vara perfekt, eftersom det hänt någon olycka, så bussen fick åka på någon miniväg på landsbygden i Väse. Det tog 2 timmar och 15 minuter att komma till Karlstad. Alltså en timme extra....

Midsommar firades i alla fall på Hammarö med bästa Elin! <3 För att göra en lång historia kort så såg dagarna där ut såhär: Cykling till stallet typ 1000 gånger, Elin hade ju hand om alla hestarna. Har även lett lite hästar, haltande. Äta massa massa massa mat o gott gott. Mest ost kan man ju säga... ;) Massa folk, lekar, film, mer käk, lockade håret som bajsade ner sig efter en halvtimme, invigde min nya klänning, tvättat smutsiga utestolar, kollat på en tokig tant som var överamitiös med midsommarfirandet... Jaa typ något sånt. Och jag förstår att ni nog inte fattar ett dugg vad jag babblade om nu, men vad gör det!!

Så nu ska jag packa ihop det sista (har packat om 3 gånger nu) och det blir en jävla packning asså, nästan så man skäms. Men inte lätt att vara tjej, måste ju ha både vanliga o jobbkläder, hår och anisktsprodukter, locktänger och allt möjligt. Typ 10000 olika par skor (y) Inte lätt att vara tjej, jag lovar! Men ska man vara borta i en månad så behövs massa things, jag lovar!

Så hoppas att internet funkar prima ballerina där uppe, för då ska jag börja blogga igen. SE YAH!


Kommentarer
Postat av: elin

Jag fatatr allt vad du babblar om (A) puss <3 det var väldigt mysigt <3 :)

2010-06-29 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0