Japp!

Idag var skolan superslapp. Var bla på studiebesök på Milko, i år igen. Var väl inte så rockigt förutom rock-killen med skillsen som görde trumsolo i luften o skämdes ihjäl när han insåg att vi stått o tittat på honom! HAHAHA!

Efter skolan gick ja o la mig en stund för hade så jävla äcklig huvudvärk. Sen var jag duktig o städade mitt rum, damsög o torkade o städade toaletten jättenoga. Superhärligt att jag kan städa själv igen :D

Sen gick jag bort till gymmet och testade att träna lite. Framsida lår maskinen, som bara låg på 5 kg gick inte att rubba, så får vänta lite med det, men att cykla på spinningcykel gick jättebra! Hade till och med lite motstånd, awesome!

Körde lite armar och mage när jag ändå var där, dax att börja komma i form o få bort allt fett som satt sig på kroppen nu när jag inte rört mig speciellt mke... hahah ;)

 

Nu ska jag ta o sova, för det behöver jag :)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig! <3

2010-06-02 @ 23:23:07
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0