Jises

Va trött jag är! Somnar snart sittande, men måste skriva här lite grann först ;) För blir dåligt med bloggning på ett bra tag nu...

Imorn ska jag packapackapacka inför lördag o sen åka till Kstad. Elin kommer o hämtar mig där så sticker vi hem till henne på hammarö :D Blir där tills lördag förmiddag, sedan blire hem o fixa sista, o sen sticker ja o bror till våra kusiner i Sigtuna o jobbar i 3 veckor! Ska göra mitt bästa för att blogga under den tiden ;) Sen blire Gotland i 1 vecka, härligt! O sen efter det äre Pip (Putte i Parken) så då blire nog inge bloggning.... Ser inte ut som en ljus framtid för min blogg, men ska göra mitt bästa ;)

Idag har jag fått massage, sooolat, varit hos Malin o Milla o kollat på hästhoppning! Men nu ska ja sova, HERRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0