Oh my gooooschasasa

Well, denna dag har jag tyvärr inte pluggat så mke som jag borde ha gjort. Dumt! Men har varit extremt omotiverad. Men nu ska jag ta o pränta in den där dumma kemin i huvudet, o bara för det så missade jag Vampire Diarys :c Tur att det finns på Tv6play.se ;)

Matteprov också, på ett sätt vill jag ha ig för då kan jag läsa upp till ett åtminstonne vg senare, problemet är att jag inte vet när jag ska göra det. Vore gött att hoppa av matte d, o läsa matte c igen. Faktiskt. För tror inte jag kommer att klara matte d. Jaja, får hoppas på det bästa egentligen, att bli godkänd!

Nu ska jag tvätta lite o sen pluggggaaaaaa!

HERRA!


Kommentarer
Postat av: Pellesina

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-08-24 @ 06:49:52
URL: http://pellesina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0