Partey like a rockstar!

Eller kanske inte. Men det lät som en tuff överskrift. För mitt nya jag är att jag ska bli en tuff fjortis. Helt klart. Fast näj, där ljög jag littä...

Kom precis hem från Strandfesten (wihooo), var där nere med Fija. Det är alltså högstadiets avslutningsfest (läs alkoholfri fest). Var meningen att vi skulle vara poliser och vaka över min lillebror, men han kom inte ens dit utan var iväg i någon jävla skog och festade... ?!?

Jaja, sjukligt mycket fjortisar, viste inte att det fanns så många i kga, men träffade även massa roligt folk som man inte sett på länge. Nu ska jag kolla på ett gammalt sex and the city avsnitt som går på tv nu, hade bäst!


Kommentarer
Postat av: fija

coola tjejer _ 92 är vad vi är ;)

2010-06-17 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0