R-E-G-N

Mmmm-mmm härligt härligt att det regnar, igen! Undra hur många gånger det regnat idag?

Värsta cepe vädret,ibland bajsregn ibland fulväder ibland sol ?!?!?!

 

Jaja, var duktig och damsög heeela huset och städade övervåningen rätt så noga. Men inte för att jag är världens bästa dotter utan för att tjäna lite cash. För jag är fattig!

 

Har funderat lite... Om min bror kunde flytta ner till källarn, för där har vi ett rum som mest används att lägga stuffs i. Då kan jag alltså göra om hans rum till en garderob. SMART!

Eller så måste jag göra mig av med kläder. Och det vill inte säga lite kläder... Hos mamma har jag en fet garderob, en fet byro och en mindre byro, fullproppade med kläder. Hos pappa en garderob som är lite mindre och en fet byro fullproppade. Och så har jag lite kläder i garderoben i hallen också.

 

Det är fan inte okej. Men grejjen är den att jag aldrig vet vad jag ska ha på mig. Egentligen har jag massa fint, men orkar liksom inte gräva fram, så blir ungefär samma hela tiden. Och hur kul är det egentligen? Så måste alltså ha en mega-garderob som jag kan stå i mitten och se alla kläder, så jag vet vad jag äger. SMARTSMART!

Så när jag ska bli stor och flytta hemmifrån kommer jag aldrig aldrig få plats i en etta pga. av alla kläder. Och värre blir det när jag tjänar pengar och kan köpa ännu mer. Hahaha jag lider nog av kläd-beroende skulle jag tro. Men vafan, kul att ha samma kläder jämt. Och ett tag kanske man inte vill ha just de kläderna, men de kanske blir jättesnygga igen efter ett halvår. Så tänker jag, därför rensar jag inte så ofta (a) Och när jag väl gör det, inte så mycket. Men så äre. Vilket ilandsproblem asså. Hahaha!

Så om ni har klädbrist så äre bara o komma o rota, något måste man iaf hitta! Det blir bättre när jag kan ta med hälften från mamma o hälften från pappa till Lillerud igen, och ja o Xuan kommer vara kängs som kommer få 5 garderober. WIIIIIHO!

Nej vafan, nu ska ja sluta tjata, om ni har tur kanske jag kan hitta på något roligt att skriva om senare. HERRRRAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0