Schabalabalidoooo!

Var hos sjukgymnastis idag, hon förklarade att mitt benbrott inte var fullt så allvarligt som läkarn fick det att låta. Visst är det av, men det håller på att bildas nytt ben därimellan. Och ju mer jag går på det, destu starkare blir det!

Den här supersnygga tröj-jackan och denna jättesöta kjol ska jag unna mig när jag fått min lön!!

Från Only, 299 kr. Frågan är vilken färg. Jag tror på någon utav de yttersta i alla fall...

 


Från Vero Moda, 199 kr. Jag har äntligen hittat min drömkjol!! :D


Kommentarer
Postat av: Makrielle

ja tror faktiskt att det är lite rockabilly över den där kjolen becca ;D

2010-06-17 @ 19:24:28
URL: http://www.mhenrikssonfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0