SHOES SHOES SHOES

Mina fötter är jättemysko. De bara krymper mer och mer, när jag gick o nian så hade jag 38 i skostorlek. Nu har jag 36. Vad har gått snett liksom..

I alla fall så kan jag inte ha några av mina skor, alltså har jag inga basballerina skor o sådär, så åkte ner med min snälla papi och köpte ett par skor. Var jättedåligt, men hittade tillslut ett par, jättesöta, som man kan både ha till vardag och fest :D Eftersom jag inte kan gå i klackar på väääldigt länge nu så är dem perfekt :D

 



Och vet ni vad? De är faktiskt ännu snyggare i verkligheten, blev lite konstig exponering på korten :D Men jag är fett nöjd! För de var sjukligt sköna!!!

Funderar på att typ dra ut och gå för har så mycket överskottsenergi, men huvudet är trött. Kanske ska spara mig tills imorn och ta mig en ordentlig cykeltur istället? Det låter bra, kanske ska gå och läsa till jag somnar. Snabba cash äre som gäller nu!!

HADE BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0