Sjukan imorgon...

UCHHHH, jag är verkligen mega-jätte-nervös.
Imorgon är det dax att åka till sjukhuset och röntga benet o sådär.
Det var typ 6 verckor eller ngt sedan jag var där....

TÄNK om de säger att det inte är okej. Då vet jag inte vad jag gör :c Vill bara att allt ska flyta på, att jag ska ha kvar spiken och skruvarna, kunna leva ett vanligt liv, jobba upp musklerna o bara vara helt normal. För det förtjänar jag fan. För den här tiden har varit, helt klart, den absolut värsta i mitt liv.
Så nu vill jag bara att allt ska funka.

Men är så nervös, tänk om något är på tok. Nej det får det inte vara. NEJNEJNEJ!

Jag hoppas att röntgenbilderna ser perfekta ut, att doktorn säger att allt är bra, att allt läkt fint och det bara är att tuta och köra. Ja, det vore underbart!

Men de blir nog inte så glada över mina sår. Visst har d kliat helt sjukligt, men sedan blev jag alergisk mot tejpen som jag måste ha på, och då har det kliat helt galet mycket mer. Så har kliat och kliat så har massa sår runt om såren. Kan ta kort på det imorgon. Men det ser inte så fint ut. Men kom på lösningen nu. Nu ska naglarna bort. För då kan jag inte klia, alltså inga sår. Blir ledsen, för vill ha mina naglar, men det går inte att ha kvar dem. Iof är det nog bra att inte ha några när jag snart ska jobba som vaktmästare och rensa rabatter och dyl. Så det är väl det ända bästa, de växer ju ut. Men ändå sorgligt.

Men jaja, nu ska gå upp och mysa ner mig i sängen o se om det finns något värt att se på på tv. Och hålla tummarna för att det kommer att gå bra imorn.... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0