Sjukgymnastik!

SOMMMAAAARLOV YEAH! Fotade på bal en igår, fint! Bilder kommer!!!

Var hos sjukgymnastis idag som fick en chock att jag inte hade kryckor?! Man får tydligen inte gå utan att man blivit röntgad?! Så hon skulle ringa till doktorn idag o prata o sen om ja måste börja gå med kryckorna igen. FUCK NO! Jag har ju inte ont? cp...?

Nu ska jag städa mitt suuuperfina rum (?) som är belamrat med grejjer överallt. Har mke skit på skolan som måste hem nu under sommarlovet haha :D Så det lär väl ta ett tag, annars vet jag inte vad som händer och fötter. Borde kanske plugga det sista som jag har kvar så det blir gjort, så jag kan ta sommarlov på riktigt :D
Jaja, det blir säkert bra, vi hörs sen, för nu ska ja rocka sönder med skön musik o städning! :D

PÖSSSSasasas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0