Sorry

Jag är ledsen att jag är så sjukligt dålig på att blogga, men jag har verkligen inte tid, o då menar jag det till hundra procent! Har haft bildvisning nu så våra kunder har fått välja bilder. Alla har inte valt än heller, så det kommer ta ett tag. Föresten så fick vi våran fotoskrivare idag, kickass!
Så den kommer gå för fullt ikväll när vi ska skriva ut sjukt mycket bilder :)
Var föresten inne i stan i förmiddags, ja o Marrie, o fixade konto (som ja inte får vara med på eftersom jag är liten bebis) o köpte fotopapper. DYRT!

Nu ska jag fortsätta plugga kemi, ska göra det dumma jävla provet imorn istället. Men eftersom jag varit så ambitiös o gjort häftet på typ 80 + frågor o om ja skriver mvg på provet imorn får ja mvg i kemi. Nej ingen press här inte! O om jag gör muntliga fysiken bra imorn får jag vg. Så två prov imorn, näst sista dagen, roooligt. Eller inte. Men snart äre slut :D

Fick reda på att jag hade ett solklart mvg i microbiologi/genetic, o det gjorde verkligen inget att jag missat endel o inte varit med på labben o alltså då inte skrivit ngn labbrapport. Skönt att något flyter på utan att jag behöver anstränga mig.

Ska föresten skriva resultatet på våran beteendestudie också, phuuu. Kommer bli en lååååång natt!!!

Jaja, ett långt o jobbigt o extremt dåligt skrivet inlägg, men lev med det. Lovar att börja blogga ordentligt i slutet av veckan när jag har sommarlooooov <3. Nu plugg, HERRA

Kommentarer
Postat av: Andreamamma

köp fotopapper på nätet.. det lär ju bli tusen gånger billigare...!!

2010-06-07 @ 19:37:41
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0