Studenten!

Jag lovar, när jag fått liiite mer motivation (kanske imorgon) så ska jag bli så mke bättre på att blogga. Okej!

Gårdagen spenderades på Bergslagsskolan (tror ja :$), stan o kolla på alla fulla studenter i vagnarna o hemma hos familjen Bylock. Jo för att Isak tog studenten kanske!
Efter att vi ätit god mat o Isak tagit en lång powernap blev det presentöppning. Sen bar det av hem o göra om slickad-katt frisyren som på något viss uppkommit under dagen o dra hem till Erik.
Blev väl inte riktigt så vi hoppats på, men roligt att träffa my friends ändå ;)

Igår satt jag och Fia o pratade om våran student, om ett år. Kan ni fatta? ETT ÅR! På ett sätt längtar jag ihjäl mig, men på samma sätt vill jag bara stoppa tiden. Vill inte skiljas från mina bästaste bästaste vänner, vill inte sluta skolan för att bli vuxen på riktigt, vill inte bestämma vad jag ska bli/göra, vill inte!
Känns jobbigt nu bara att gå på sommarlov och inte få träffa alla på länge, eller i alla fall inte träffa alla så mycket :( Och hur ska det bli när alla är utspridda runt om i landet, eller rent ut sagt över hela världen? Nej uch, vill inte tänka på det. Men ska verkligen verkligen ta tillvara på det sista året, njuta av att vi får vara tillsammans. Helt klart :D

Nu längtar jag som bara den till 30 juni. Eclipse biopremiär i El Stockholmo med mina bästa <3 Det kommer bli awesome!!

Nej nu ska jag nog göra något med mitt liv, kanske hörs senare, PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0