Tältuppsättning!

Petra åkte precis, hon var här och vi skulle testa att sätta upp hennes tält inför smögen, haha gick väl sådär, men tillslut så!

Håller på att fila lite på hur jag ska göra med min packning, vad packar man för att vara borta i en månad? JESUS, har redan en låååång lista, frågan är den bara hur jag ska få plats med 10 par skor, hela garderoben, alla platt o locktänger o allt annat skit som ska med hahaha! Men ska nog lägga fram allt och sen rensa det som inte är helt nödvändigt.... Det lät bra (y) För om jag börjar packa redan ikväll så blir det nog bra, hoppas jag ;)

Ni måste bara checka in mammas nya skor, som ja lätt kommer sno när mitt ben är bättre så jag kan gå i högklackat!


MUMS!!

Nu ska jag göra lite nytta (fast garanterat kommer ja bara sitta vid tv:n till ja ska gå o sova), hade bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0