TRÅKIGT LIV!

Ja det har jag! Liksom hatar att vakna upp på morgonen och veta att man inte har ett skit att göra! Men vad händer i denna skitstad egentligen? Inget idag i alla fall...

Märkte precis att min mobil inte kan skriva korvar ?!? Den kan skriva ord som inte finns, men aldrig normala ord. Korv liksom, det är väl hur normalt som helst? Eller? I alla fall i min och findus värld :D

Har hämtat ut min klänning nu, och den satt som en smäck! Blev lite förvånad över att färgerna var så mycket mattare än på bilden, men den var i alla fall jättefin :D

Så nu tänkte jag slå på stort och börja skriva min historia-tenta som jag skulle ha lämnat in för länge sedan. Men har man inget annat för sig så har man inte ;) Ikväll blire i alla fall stallet med Petrus, kul! & imorn hästissjukishuset med MylittlePony!

Jaja, bloggar senare igen, om något betydligt roligare, hade bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0