Det var en gång...

...en tjej som hette Rebecca. Hon har haft väldigt mke att göra, så hon har inte haft tid att blogga. SORRY (a)

Anyway, kan skriva en liten sammanfattning ;)

Lördag: Stallet i några timmar, sen hem och duscha och sticka till mormor och träffa min sötaste bäbis-kusin! Bilder kommer :D :D Myskväll med mammi, kollade World Trade Center

Söndag: Stallet till fyra, sen hem och stress-packa. Vid 5 kom Petra och Malin och fikade, sen satt ja och väntade på Maria som var 2 timmar sen -.- Tillbaka till skolan, fixa allt med Tindra, och sen dra till Swalle, Anna färgar mitt hår och sen massa damp! Sen soooova!

Måndag: Gå upp vid halv nio, tänkte packa upp och sådär, men hade cepigaste håret i hela världen, så försökte få någon ordning på det, gick inte så värst bra.... Åt också lite nudlar, skolan började vid 10 i 10.
Matte-mentorssamtal-svenska-lunch-idrott(gym).

Nu börjar min engleska-sasasasa strax så mst sluta nu, men nu kan ni ju anteckna min väldigt intressanta helg ;) Pussss på er homies <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0