Eart Hour & hästdag!

Rätt mysigt igår med Earth Hour när jag bestämde mig för att duscha. Med ljus och grejjer. Hahaha ska fan börja duscha med släckt lampa och tända ljus, blev liksom lite bättre stämning, till och med jag, som hatar att duscha, gillade det!

Idag har jag hunnit med mycket. Mocka åt 4 hästar, rida 3 hästar, vara hästskötare, jackbärare, fotograf, och hästhållare. Och jag kom hem ungefär vid 5. Duktigt gjort. Men har dock hemsk huvudvärk och har verkligen ingen lust att sitta på bussen i 2 timmar sen. Speciellt inte med 25 min väntetid i Karlstad, vafan sätt in mer bussar! Skulle gärna spola förbi den tiden, för vill vara på själva skolan, sitta och muppa på Swalle med min käre vän Findus. Om inte Madde kräver tillbaka sin säng och del av rummet det vill säga. För då får jag vell ta mitt pick och pack och flytta tillbaka till monsterungarna på Svea.

Har värsta beslutångesten över sommaren. Om jag åker till Stockholm i tre veckor och jobbar känar jag bra med pengar, kan besöka den stora staden, umgås med min kusin, och ja jobba. Men då blir det borta 3 veckor, och sedan till Gotland i 1 vecka, alltså en månad. Inge tävling och en väldigt dum och tjock ponny som väntar på en hemma.... Eller försöka hitta något skitjobb i Kga (finns väldigt dåligt med det eftersom ja inte är 18 då), tjäna dåligt med pengar (jag vill verkligen åka utomlands), kunna rida och träna med ponnybus och ha det gött hemma. Vill verkligen vara hemma, vill rida, men måste ha pengar. Snälla ge mig ett bra jobb så stannar jag! GAAH behöver verkligen bestämma mig nu!

Aja, ska försöka leta upp en huvudvärkstablett och dö i en halvtimme, sedan äre dax att packa, äta, ta ut pengar. Vet inte om jag gillar det här med sommartid, jag märker verkligen att jag missat en timme idag. Fan! Har inte tid med sånt....

HERRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0