Gó morn!

Mjaa, klockan är 10, jag är skiiiittrött och sitter och väntar på att Andrea kan svara mig på sms/msn så jag vet hur vi ska göra idag...
Har värsta fräsiga luggen, undra hur jag har sovit? Den står typ rakt upp, lite rockigt sådär på morgon-kvisten. Men ni får verkligen ingen bild på den hahahaha!

Min planering som jag tror dagen kommer att se ut är att åka till ridskolan och kolla på tävlingarna och fota lite, sen stallet och sen åka till mormor och träffa min lilla bäbis kusin Kalle för första gången :D Sen ikväll myskväll med mammi!!! Låter bra :)

Just nu ligger söt-Rasmus och myser bredvid mig, gosar med datorn och tuggar lite på min toffs, han äääälskar toffsar, kan jag lova! Men han ska verkligen inte få den här för då försvinner den ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0