hår....

jaaa, alltid samma fråga, vad ska jag göra med mitt hår? Ska klippa mig imorgon och vet inte vad jag ska göra...? Ska jag bara klippa topparna och spara ut luggen så jag lätt kan sätta upp det? Det är skönt och det är så jag oftast har mitt hår, men inge roligt när jag väl ska fixa det...?
Eller ska ja klippa snelugg igen, väldigt opraktiskt stor del av mitt liv då ja inte så ofta fixar håret, men jävligt snyggt när jag ska fixa mig...?

Färga håret mycket mörkt igen, ha det enkelt och slippa jobbig utväxt? Eller ha fint blont slingat hår igen som jag tycker är finast, men med en jävla massa jobb? JAG VET INTE!

Gud vad gör man....?:o


sån där lugg är snyggt! Och sånt där uppklippt fast håret är längre?


typ sån lugg?


jämnlångt hår/lång lugg? Smidigt, kan fixa snyggt hår bara att det är
lite mer komplicerat, ser ut som en slickad katt när man inte gör ngt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0