Movienight

Först och främst vill jag bara säga GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTASTE ELIN EDMAN som fyller 17 år idag <3<3<3

Efter middagen tog jag ut min kanin Tindra på en prommenad, eller ja, hon satt mest och grävde, men jag och Marrie fotade i alla fall henne, tror att jag fick några kick-ass kort. Sen gick vi in och filade lite på vårat projektarbete ;) Sedan stack jag till fritiden och bakade kladdkaka med snyggvö Elin, och det blev kick-ass god!
Jobbade en sväng i köket, och sen kladdkake-morotskaka-och-film kväll på Swalle med Elin, Anna, Karin, Xuan, Linda, Madde och Hanna!!!
Hög mysfaktor på det säger jag bara :D Såg på efterlängtade Systrar i Jeans 2, eller The sisterhood of the traveling pants 2, som den så fint heter på englska. :D Dvd:n cepade så vi kollade faktiskt på engelska, så då känns det lite fee-el att skriva på svenska liksom ;)

Anyway, nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig, hade bäst!!! PÖSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0