Räka sa ja!

Hemma, hemma, äntligen hemma. Räkfrossa med mamma, Pontus och Conny för en stund sen, väldigt gott faktiskt :) Det känns så... sommar :) Nuuum Nuuuum!

Mim älskade mamma har köpt påskägg-godis åt mig, mke gott. Men min nya diet gillar det inte, men hade faktiskt tänk att springa imorn, med den lilla pånyn. Så kanske förbränner lite. Nu jävlar äre beach 2010! Då vill jag vara smal, vältränad och brun. Hum, undra hur det kommer att gå. De två första beror vell på om godiset eller träningen har starkast dragningskraft, och det sista beror helt på den lilla gula pricken på himelen. För hade räknat med att hon ska vara framme heeeeela sommaren. Annars blir jag ledsen i ögat, det är vi vell i alla fall värda efter denna hemska vinter.

Btw så har det regnat, ganska mycket idag, inte alls så awesome säger jag. Men bättre det då om vi slipper snön. För snälla försvinn sa ja!

Jaja, kanske kanske skriver sen, eller i alla fall imorn :P

PÖSSS<3

Hum, rätt eller fel? Hur ska jag veta. Ena delen av mig vill, medans den andra totalvägrar. Får vell testa mig fram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0