Stan i Charleswood

Yes, idag besökte jag och min käre vän Sofia Ivarsson Charleswoods stad, det var ett tag sedan kan man säga ;) Köpte en foundation (tänkte testa nya second skin från Max Factor), rouge-borste, foundation-padd, hårfärg, present till Annie och tog super-ugly kort som jag ska ha till mitt leg. Fyfan va ful man kan vara liksom :o
Hittade i alla fall skiiiiiitsnygga och sköna gladiator-skor, bruuuna! Kostade en 500ing, men kanske är värt det? De var i alla fall supersköna, hum, undra om man ska kosta på sig ett par? :P

Stallet efter det och sen har jag pluggat litelitelite (bättre än inget) och sen kollar på Vampire Diaries! SÅÅÅÅÅ BRAA-AAAA! Kick-ass!!

Min katt Gosan är kåt och vill ut och para sig. Mamma har glömt att köpa p-piller. Och hon sitter och skriker vid dörren, man kan tro att hon har ont eller något. Men hon är i alla fall söt :D

 

/Becccccs ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

när kmr bild på ditt hår dååå?!?!!?^^

2010-03-05 @ 11:20:21
URL: http://alittlepieceoffindus.blogg.se/
Postat av: becca

NUUUUUU! :D

2010-03-05 @ 17:39:57
URL: http://beeccuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0