Tisdag!

Jag har varit helt dödligt trött idag. Så jag var tvungen att syna och köpa en chokladkaka. Upps ;$

Dans på gympan, rooligt. Mindre kick-ass att jag slutade kvart i fem (vi får gå vid halv), men något som är possitivt är att vi inte har ngn fysik b imorn, så vi har sovmorgon! WÄÄH!

Nu har jag bestämt mig, jag åker med Brinne (förhoppningsvis) till Salsta den 20 juni på welsh utställning med ridklass. Och föroppningsvid, lite närmare sommaren, finns det någon mer som vi kan hinna med. Och sen åker ja upp 3 veckor till mina kusiner och känar kash o sen gotland en vecka. Hem å gå på Pip med mina fina vänner! (Jag hoppas verkligen att ni kommer babes) Och sen äre inte så många veckor kvar av sommarlovet. Men känns rätt bra, bara ett problem kvar och det är nybygget, för vill verkligen åka! Hum får grunna på hur jag ska lösa det :D

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0